Hey now!!

sitter har inne pa varat rum i cali med Jordan,Lina, och syster, vi har precis kommit tillbaks fran poolenb och snart sa ska vi ha off ice med coach.

Blev vackt av joel kl 4:40 imorse och kl 5 sa satt vi i bilen pavag till D.C. mitt plan gick vid 10 men Joel ar den enda som kunde kora mig och han hade ett mote vid 7 sa jag satt vid gaten i 4 timmar och gjorde precis ingenting 
blev sa sur  for min data inte funkade, och tvn var pa i lobbyn och det enda dem snackade om var MJ och hur han dog, det blev lite ut tjatat att lyssna pa samma historia gang efter gang i 4 timmar.

Landade i san diego kl 2 dar jill och co stog och vantade:) guud vad det var kul att fa se lina igen, akte hem direkt dar jag packade upp och nu sa sitter vi har och vantar pa jill.
kankse uppdaterar senare.,

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0