graduation party

det var lange sen!
nu nar jag har gjort laxor, borstat gaddarna och hoppat i min pj's sa tankte jag beratta lite kort om min helg.

i fredags sa akte jag till Amanda<3  satt och snackade med Megan och tess och lyssnade pa Battlefield  hela natten lang och sen vid 8 sa vakande vi och da stadade vi huset i 3 timmar for det var hennes brors graduation party senare pa kvallen.
vid 4 sa hoppade vi alla i poolen och sen sa kom alla gaster.
Matthew larde mig och Amanda att skjuta pa diskar som flyger i luften, det var asroligt men sjukt svart, ahha amanda ramlade bak nar hon skot!!
sen sa spelade vi volleyboll och mitt och Megans team regerade!! efter det sa kakade vi massa tarta sen sa korde vi Apples to apples med Tess, Cory, Tyler, Megan, Lindsay , kelsey och shannon helt sjukt kul! skrattade sa mycket sa jag fick ont i magen=D
vaknade i morse vid 9 och mamma hamtade mig vid 11, kom hem och fick en smoothie sen sa drog jag och syster ut for att lasta massa fallda trad och grenar pa slapet,  sa jobbigt!
vid 3 sa akte vi alla in till DC och gick pa international spy museeum och sen sa blev det en supergod middag pa Old Emitts grill( var dar med lina forra aret).
kom hem och nu har jag gjort massor med laxor.
har morgontraning imorgon sa nu sa ska jag sova GODNATT!!

Syster<3





yeah i know, pretty right ;)


XOXO


Kommentarer
Namn: Freddie

jag börjar snart gråta..SAKNAR ER!!!! <3

2009-06-08 @ 10:14:21
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0