CLMS Trojans!

sitter och laser Foki's blogg medans jag gor mig iordning for imorgon.
idag sa hade jag bara 5 lektioner och sen sa fick vi vara yearbooks.
blev sjukt sur nar ajag fick min for jag ville att det skulle sta Felicia Blom och sen 2013(aret som jag tar studenten) men istallet sa fick jag" nothing is impossible" WTF??

nar jag kom hem sa kollade jag pa ett avsnitt av LOST men jag rakade somna halv vags igenom och jag vaknade upp 3 timmar senare.. hehe
imorgon sa slutar jag 11:30 efter som vi har Final Exams BLA!!! slutar skolan pa Torsdag och da sa ska Sami ha fest for alla 8 sa dit ska jag. ska bli sjukt kul.

nar mamma kom hem idag sa hade hon med sig ett linne till mig som hon hade kopt pa A&F=) tack mami<3 fick ocksa cinnamon pretzel sticks fran Auntie Anne's Mumms fillibabba!!!


CLMS 2009 yearbook



CLMS cheer squad +football team

WTH?!?!?!

XOXO


Kommentarer
Namn: Mami

Alltid det basta till min prinsessa :-)

2009-06-18 @ 00:18:43
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0