060409

har inte uppdaterat pa lange men jag glome bort bloggen=]
hade prov i geografi idag, tror att det gick ganska bra, fick ocksa tillbaks mitt matte SOL och ag fick 505 utav 600 ar faktiskt ganska nojd;)
tog bussen hem idag fran skolan eftersom ammma behovde kora hiten till Flygplatsen sa det blev ingen traning, kom hem kollade pa 10 minuter av LOST och sen sa somande jag, vakande upp 4 timmar senare av att mamma och bea lekte med Coco , gjorde chores och sen sa har jag bara softat i sangen.
imorgon sa blir de traning fran 6-8 och sen skolan, pa lordag sa kanske Jordan, syster och jag aa till Kings Dominion, ska bli jattekul!

godnatt!!

XOXO

Kommentarer
Namn: Paulina

:((((((

aa jag saknar dig helt galet mycket nu!!!!!!!! måste träffa dig snart, vi lär ha ganska mycket att prata om nu efter 1 och ett halvt år utan varandra:((( jag älskar diig, glöm inte det! <3<3<3<3

2009-06-05 @ 12:16:40
URL: http://paulifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0