i got i homerun! umm just kidding i was out! =D

sitter framfor tvn och kollar pa nya serien "10 things i hate about you".

i morse sa hade vi morgontraning fran 8:30 till 11:30, nagot hade gatt sonder i ishallen sa det var sa himla kallt!!
nar jag hade paus sa satt jag ute i varmen och kollade pa alla killar som holl pa att mala om ishallen:p

akte till Tjmaxx och Tilly's efterat, hittade ingenting dock:(
kom hem och jag gick direkt till poolen och dar sa lag vi i 3 timmar, battrade pa min branna lite=)

imorgon sa blir det traning i Esco pa morgonen och sen sa aker vi forhoppningsvis till North county plaza.




kanner sig som en blekfis bredvid henne!

lina och bea lekte i poolen:)

=D





XOXO


det har inlagget skulle ha publicerats igar kvall men det gjorde alrdrig det.

Kommentarer
Namn: Felicia

Haha, vad kul jag kollade också på den filmen just den dagen :D Vi är nog tvillingar ändå (A)

saknar dig tjejen. <33

2009-07-10 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0