4th of july 2009

mitt internet har strulat i flera dagar sa jag har inte kunnat blogga.

igar sa var det ju 4de juli, USAs national dag, sa forst akte jag och Jordan till Carlsbad beach, jag somnade direkt och vaknade efter 1 timma, efter ett tag sa gick vi  till ett Frozen yogurt stalle, och sen sa tittade vi igenom alla sota affarer pa Carlsbad Blvd.
jag kopte en tubklanning pa Ragz for bara $18.
vid halv 6 och da akte vi direkt till the ramirez's.
dar sa kollade vi pa Underworld, at en asgod middag, spelade beerpong, kollade pa fyrverkerier och at motherload chocolate cake.
kom hem vid 11 och da bestamde vi oss for att kolla pa the haunting of connecticut men bade jag ochjordan slockande efter 5 min.

idag sa ska jag och jordan till Del Mar beach med Christa och Eric, ska bli kul, deta r sa himla varmt ute redan!!






XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0