best i ever had

hann inte blogga igar, men jag tranade iaf 2 timmar,  gick helt ok, efter det sa drog vi till Tj Maxx dar jag kopteett roa tranings linne och  ett par gladiator sandaler med en liten korkklack=]
efter det sa blev det middag pa Ruby Tuesdays med Jordan och Stacy.
vaknade imorse vid 5:45 och var helt sjukt trott, drog mig ur sangen iaf och akte till ishallen.
blev jatte frustrerad pa isen men fter att ha pratat lite med Tatiana sa loste det sig, hade forsta lektionen med henne idag oxa!
det gick jattebra! ramlade dock pa ryggen sa nu har jag skitont!!
akte till Fredericksburg mall med J efter traningen dar sa kopte jag en Jeansjacka fran A&E,
underklader, en troja och ett par flipflops fran VS=]
hamnade vid curtis park pool efter ett tag och dar sa lag vi i timmar och battrade pa brannan lite hehe, har bestamt mig att vara brunare an syster nar hon kmr hem.. hmm undra hur det kommer att ga:p



jeansjacka fran A&E

tranings linne
  
Mah shoess=]




Nu ar det CSI som galler

XOXO


Kommentarer
Namn: sofie

varför följde inte du med din syster till sverige ? :)

2009-08-01 @ 11:14:10
Namn: Felicia

svar till sofie: darfor att jag inte kunde for jag har fortfarande inte fatt mitt greencard:p

2009-08-01 @ 16:07:41
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: Anonym

tihi okej:)

2009-08-04 @ 17:55:45
Namn: bbellahh - allt i ett

Fina skor du köpt! :)

2009-08-10 @ 00:08:27
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0