its been so long;)

oj oj ojj! jag har inte bloggat pa jättelange ju! hahah internet har strulat jättemycket och jag har glömt bort bloggen hahah.'så mycket har hänt, lina har åkt hem;(
 i lördags sa tränade vi med Sasha cohen i lake arrowhead, det var så jädra ballt,hon var pytteliten i verkligheten,pa ena sidan sa var det en vagg med bara speglar och isen hade ingen sarg.

i onsdags sa akte jag och Jordan till escondido for att ga pa premiaren av Harry Potter, filmen var faktiskt helt okej!
igar sa akte vi pa public men det gick knappt att gora nagot alls for typ 40 spanjorer kom och ingen kunde sta pa skrillorna, lyckades iaf hoppa nagra dubbla.
kom hem och lag vid poolen ett tag sen sa akte vi till Blockbuster och hyrde filmer, Knowing och Princess protection program med Selena gomez i.

imorse sa var bade bea och jordan fardipackade, jag tranade en timma pa morgonen sen sa bor det av till flygplatsen, dar sa lamnade vi alskade syster och J.
jag och coach drog vidare till ett outlet mall dar det blev lite shopping, det blev lunch pa Colimas och sen sa lag vi pa stranden i nagra timmar.

just nu sa haller jag pa att stada upp rummet, det var sa stokigt innan:p
hehe, ska nog dra till poolen snart.

Lake arrowhead.

bebe smygfotade sasha;)




jag och sis<3

XOXO

Kommentarer
Namn: vanessa

Frågestund på bloggen, FRÅGA PÅ NU! :D

Http://voodoovnik.blogg.se <3

2009-07-22 @ 00:02:54
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0