im homeeee

hejsan allihop!

nu sitter jag hemma igen, i MIN sang, kanns otroligt skont att vara hemma men jag saknar Jill och Cali sa himla mkt!
i mandags sa bestamde jag mig for att aka hem, sa igar sa satt jag pa planet till vegas, dar sa var mitt plan 1 timma forsenat, nar vi antligen fick boarda sa hade ett plan gatt sonder pa den enda lyftbanan sa vi fick lyfta fran landnings banan, men efter som plan landade dar sa fick vi vanta i 1 timma till!
flighten hem till DC var hemsk! USCH den gick sa langsamt!!
landade kl 2 pa morgonen i DC och dar stog mami och vantade=D
kom hem och gosade med coco och sen sa slocknade jag vid 4 i sangen.
nu sa ropar mamma, det ar dags att dra till Dale City for traning!


sahar trott var jag igar kvall

nu ar jag sahar pigg=D

XOXO


Kommentarer
Namn: Sophie

nu är jag tillbaka :)

Ska försöka klara det nu !

2009-07-30 @ 09:48:29
URL: http://backandblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0