Im the happiest person in the world

Hola!
 sitter i vardagsrummet och tittar pa  vanner med Abbylicious bredvid mej , jag och syster ska snart ga ner till jacuzzin och relaxa.
jag vaknade tidigt i morse och drog i vag till flygplatsen och flog till Chicago och sen vidare till Jill i San Diego!

ar saz himla glad att vara har !


horrni, jag har faktiskt tankt pa att lagga ner min blogg ett tag for jag orkar verkligen alrig blogga!

satt HEJDA FOR ETT TAG!

luv ya'll


aldrig utan dej<33
See yah<33


Kommentarer
Namn: tussen

neej! varför då? :/

vad hände med "varje dag" bloggen..?

haha.

ÄLSKAR DIG & SAKNAR DIG SOM BARA DEN!<3

2009-01-25 @ 13:47:34
URL: http://iipren.blogg.se/
Namn: mamma

Om du lagger din blogg maste jag ju komma till San Diego...annars vet jag ju inte vad du gor pa dagarna...Sa det ar bara att valja...Ha mamma med eller fortsatta blogga!!!!!

2009-01-25 @ 13:57:06
Namn: Freddie

fortsätt blogga flisan :) <3

2009-01-25 @ 14:09:24
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0