HEEEEJ

HEJ:D
japp nu ar det tbx till bloggandet!, for de som inte vet sa har jag inte fatt sitta vid datan i 1 manad..
sa det forklarar det daliga bloggandets, men nu har jag fatt min kara Laptop tbx sa jag ar jatteglad, plus att om nagra timmar sakommer jag sitta jag pa ett plan pavag till Jill och syster i Californien! YEEY

har haft halvdag idag och igar i skolan pga Exams sa jag slutade vid halv tolv, akte hem och myste med coco och packade resvaskan medans jag pratade med syster pa telefonen!
akte till traningen och hjalpte Amanda med sina moves och Sarah med sitt program.
hoppade inte sa mkt for mina knan gjorde as ont sa jag tankte spara mig for traningen i morgon men Jill the general.
Can't wait!

See yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0