goodmorning ppl!

mitt blogg uppehall varade lange eller hur?P

vaknade for  ca 30 min sen och satte mig vid datan och nu sa sitter jag och pratar med Tussen<33
saknar dej gmn!
vad ska jag  gora idag? hmm har ingen aning!, kanske ligga vid poolen:p

igar sa satt vi och tittade pa US Nationals och sahar blev resultaten
    Damerna
1. Alissa Czisny
2. Racheal Flatt
3.Caroline Zhang
4. Ashley Wagner
Yey jag ar sa himla glad att Alissa vann, hon ar verkligen vard det, sa himla snall tjej assa!

Neej nu ska jag ga och ata frulle!
min mage vralar!
Alissa Czisny



See yah<33

Kommentarer
Namn: paulina

haha aa väldigt länge:P

åh. saknar dig oxå gumman!<3

älskar diiig!<3333

2009-01-25 @ 18:56:38
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0