Bruten arm...

ledsen for dalig uppdatering men, ja min vecka har varigt lite strulig...
tisdagen borjade bra men efter ca 1 timma av traning sa ramla ja och slog i armen och huvudet, hehe det var faktiskt huvvet som gjorde ondast men jag la pa is och tog jaav mig min tranings troja och hela armen var helt bla och svullen sa jag och coach akte in till The naval hospital pa basen och tog massa rontgen bilder och sa och efter ca 2 timmar sa kom en doktor in och sa att den var bruten och att jag behovde en operation=/
mami bokade en flight hem och nu e jag hemma.
idag sa vaknade jag vid 8 och jag och mamma akte in till en sports klinik i Arlington och det visade sej att jag har en los ben bit och jag har ett brott langst ner i overarmen.
sa pa tisdag sa kommer jag fa opereras, ugh lite nervos men det kommer det nog bli bra..

aja har precis tittat pa American Idol och nu sa ar det Hells Kitchen pa TV, haha en san javla skon show:p
nej usch det ar sa svart att skriva med en hand sa jag ger upp, skriver mer imorgon

japp, det ar jag just nu... =/
See yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0