UGH

operationen e over, och i feel like crap!
vaknade ca 50 min efter operationen och jag bara grat av smarta, skoterskorna pumpade i morfin och god knows what else, men usch jag har inte matt sahar daligt sen dagen efter jag fick en spruta i ryggraden(kommer du ihag paulina?)
usch jag kommer ihag den dan, jag var typ 11 och jag var pa sjukhuset och fick sprutor i ryggraden, och dan efter hade mamma sin 37 ars fest och fy sjutton vad jag madde daligt, tussen va hemma hos mig och satt och asgarva nar jag forsokte ga INTE OKEJ!! HAHA( kommer att hamnas:p)

anyways, tog precis mina "happy pills" sa snart sa kommer jag slockna sa nu kommer jag saga godnatt

PS. haha en av mina lakare hette Dr.Pepper, och nar han presenterade sig sa borjade jag asgarva!!! haha kunde inte halla mig, men det skyller jag pa alla lugnande medel jag fick for tydligen sa hade jag sagt till mamma att hennes ansikte var lika rosa som en gris, HAHA sorry mommy



we all love u doctor!!

See yah<33

Kommentarer
Namn: Ellen

Tack föt tipset! =)

Ska kika där..



Krya på dig!

2009-02-04 @ 07:58:52
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Namn: Freddie

heej flisan! hoppas du mår bättre snart å hoppas att operationen har gått bra..smärtan går nog över snaaart får vi hoppas!

maaaassa bamse-krya-på-dig-kramar till min lilla ängel! <3<3 XOXO

2009-02-04 @ 10:50:29
URL: http://freddisen.blogg.se/
Namn: paulina

HAHA, aa klart att jag kommer ihåg det:P

ojojoj, mår du ännu sämre nu? tvivlar på om de går..(= näe skojja, men hoppas att det går över foort!

önskar att jag hade fått vara hos dig nu igen när du mår dåligt..:/ var ju med dig förra gången,vad hände med den här gången? :(

saaknar & älskaaar dig masssor!<3

puss på dig min älskade lilla vän!

2009-02-04 @ 21:04:32
URL: http://iipren.blogg.se/
Namn: paulina

saknar dig, vet inte vad jag ska göra längre.. :S

vill bara tillbaka till det som vi hade förut!

alla fåra fina minnen..

älskar dig Felicia!<333

2009-02-04 @ 23:23:25
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0