Ruby tuesdays

ligger i sangen ocvh mina ogon gar i kors, blaaa vad jag ar trott, aven fast dagen har varit jatte relaxing
Coco vackte mig vid 9 tiden(tur att hon e sa jakla sot) och jag satte mig vid tv:n och kollade pa Tyra Banks show, gud hon ar en helt underbar manniska!
ett avsnitt av CSI blev det oxa innan mami och jag gav oss ivag till ishallen.
satt och kollade pa DH pa datan medans mamma hade 3 lektioner och efter det sa blev det middag pa Ruby tuesdays med jorans familj  och LTs familj. MUMMA!
imorgon sa blir det heldag hos bastavan och sen pa sondag blir det relaxing:D

See yah<33


Kommentarer
Namn: Freddie

TAAACK! ÄLKSAR Å SAKNAR DIG! <3

2009-02-07 @ 10:38:27
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0