juicy couture

Hola
internet har varit as segt dem senaste dagarna sa jag har inte kunnat blogga men nu e jag tbx:D
mami bestallde ett par rosa/guldiga ballerina skor fran juicy couture for ngra dagar sen och idag sa kom dem men dem passade inte henne sa jag fick dem!! YAAY.

laste oxa pa aftonbladet att ngra elitkonstakare fran Gavle fick trana pa en fruset sjo och det var juh Olivia!, en tjej som jag och syster tranade med i Gavle for ngra ar sen, as snall ar hon:D
Iskall nödlösning Konståkarna Olivia Zetterberg och Rebecca
Olivia zetterberg
http://www.aftonbladet.se/wendela/article4440146.ab

pa mandag ska jag tillbaka till lakaren for att kolla upp armen, behovs! rakade vrida den idag sa nu har jag jatte ont INTE BRA!
men annars sa har det inte hant sa mkt, var en fight i skolan igar ganska blodig men alla stog och asgarva nar Lexxy dunkade Janice och Kaylis huvven i bordet:p
pa fredag ar det dags for klippning och forhoppningsvis sa far jag en tid hos sjukgymnasten i morron
nej nu ska jag titta pa ett avsnitt av Secret life och sen 90210:-)
See yah<33

Kommentarer
Namn: Cassandra

Jättefina ballerinaskor :D guld/rosa är så fint tillsammans!

2009-03-01 @ 12:06:16
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0