ICarly addicted

ojj ojj ojj, systemuppehall om 6 min sa jag maste skynda mig:p
Anyways...
vaknade for ca 1.5 timma sen och sen dess sa har jag bara legat i sangen och kollat pa Icarly:D haha en helt sjuk show:-)
hela helgen har mest spenderats hemma i sangen, igar sa tittade jag pa alla avsnitt av True Jackson VP och idag icarly, imorron sa blir det antagligen Degrassi:p hoho
pa Tisdag sa har jag min operation vid 11:30 , ar liten smatt rnervos men det ar ju bara armen!n
har verkligen INGENTING mer att blogga om sa bye
hehe




See yah<33

Kommentarer
Namn: Ellen

svar: Tack så mycket! =D



Helgen har väl varit bra.. Lugn och skön! Hihi..

Hur äre med dig då, med armen och allt??

2009-02-02 @ 06:57:35
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0