Happy Valentines day<3

hejsan
alla ♥dag har spenderats i sangen med massa avsnitt av gossip girl och varm choklad, hela min kropp ar as trott sa jag ska sova nu:)
imorgon sa foljer jag men mami till isahllen for jag har anda ingenting bsttre for mig att gora och sen pa mandag sa ar dte presidents day sa jag har ingen skola sa det blir traning istallet, vi far se om jag gar pa isen och glider runt lite, kommer inte kunna knyta mina skrillor sa det kanske kommer bli lite svart men men jag maste tbx till isen NU!!
efter traningen sa ska jag till frisoren och klippa haret, har funderat jattemkt pa att klippa en tunn tunn pannlugg sa vi far se hur det blir med det=/ vad tkr ni???
aja nu gar ogenen i kors sa det ar dags for mig att sussa
GOD NATT!!



See yah<33

Kommentarer
Namn: vanessa

det samma <33



Du har en så fin design!

skulle du villja göra en åt mig till min nya blogg??



puss

2009-02-17 @ 18:31:21
URL: http://vanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0