Fired Up!

nej men tjeeenare!
har inte bloggat pa ett tag eftersom virusskyddet pa mi data har gatt ut och jag har bara inte orkat att fornya det:p
i mandas kom min kara bror:) var sjukt kul att fa se honom igen eftersom det var 14 manader sen jag sag honom sist<3
va oxa hos lakaren och dem hittade en annan ben bit imin arm, men dem tror inte att det ar ngn fara, THANK GOD!
i onsdags sa var jag och stoffe i Potomac mills medans mamma jobbade sa vi gick runt dar i 2 tmmar och sen sa hittade vi Wii Fit! hah jag har spelat det nonstop, jag ager assa!!

Ajuste min klass vann en tavling i skolan idag och som pris sa fick vi skippa 7 lektionen och ha glass party:D oh yeah Dairy Queen donerade 2 STOOORA glass tartor till oss och jag kan saga att vi rullade ut darifran! MUMS! DQ rox!
Aaanywayyys, kom precis hem fran bion, mami,stoffe och joel sag the mall cop och jag och CJ sag Fired Up! en helt sjukt rolig film! ahhaha kan verkligen inte sluta as garva sa rolig var den:p
pa sodag blir det den forsta traningen pa nastan 5 veckor ahhhh soooo excited, ska dock bara glida runt och sa, kasnke blir lite hopp och piruetter , vi far se
nej nu sa ska jag snart sussa, mina ogon gar i kors och jag vet inte ens vad jag skriver:D ahah

SEE YAH<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0