..

ska upp tidigt imorgon sa jag maste sussa nu, men jag tankte bara  saga hej!
akte till lakaren i morse och min arm har lakt jattebra, dem tog bort stygnen och sant, ska borja pa sjukgymnastik snart :p
mamma behovde gora nya naglar innan traningen sa jag fick en pedikyr oxa, ar jattenojd, kines mat blev det efter och sen var det dags for traning men jag sov i bilen medans mamma jobbade,
forsokte overtala mamma att fa klippa mig, mitt har ar jatte slitet och jag tankte klippa en tunn lugg ocksa:D
sa antagligen efter traningen i morgon sa aker jag och mami till ULTA  sa jag kan fa klippa mej.

nar jag fick mina fotter gjorda sa satt jag och laste en tidning och visste ni att tjejen som spelar Gabrielles dotter, juanita i DH ar Demi lovatos halvsyrra?!?! ahha, olika efternamn dock.

???
See yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0