LP 09

OJ HJALP, jag har glommt bort bloggen helt totalt dem har tva veckorna jag har varit har uppe i LP och tranat.
det har varit sjukt roligt, har gatt frammat jattemycket och jag vill inte aka hem imorgon!
i hela tva veckor sa har jag haft lektioner med Evelyn, Koreagrafi med Mimi, massa lektioner med John Zimmerman!!! ahhh, hes so hot!

har traffat massa med personer har uppe, Brin kom upp idag, Amanda Gordon har vart har hela veckan, Lyra, och tom en liten en tjej som jag har tranat med i Sverige!!
 imorgon sa ar det saturday night ice show, jag,jordan,lexy,elly,emily,och lizzie ska gora ett oppnings nummer med Silvia Fontana till Boom Boom Pow!! kommer bli jatte kul

nej nu sa ska jag sova,
godnatt och nu sa ska jag faktiskt forsoka med att uppdatera mera!

puss



Kommentarer
Namn: Anonym

O hur glad ar du pa en skala nar det kommer till din skridsko...haha

2009-08-23 @ 23:08:25
Namn: sofie

hej har din syrra flyttat tillbaka till sverige nu?

var i usa bor du nu?

2009-08-24 @ 14:21:28
Namn: Felicia

svar till sofie: ja det har hon, hon verkar ha det lite svart att bestamma sig vart hon ska bosatta sig:)

jag bor i Virginia, Ca 40 minuter fran Washington D.C.

kram



och till Mamma! hur glad tror du att jag ar??

2009-08-26 @ 01:15:46
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: Anonym

Blogga =) Saknar dina uppdateringar :P

2009-09-01 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0