Your heart is my piñata =D

har precis kommit ut ur duschen och nu sa sitter jag med Plus white- speed whitening i munnen:p
Sprang 2 km pa idrotten idag, skit skont var det, var inte direkt i form,men var 2 sec. fran mitt rekord.
Efter skolan sa hamtade vi upp jordan och Taylor och sen sa tranade vi i Dale City.
traningen gick jattebra, borjar komma i form igen efter att jag brot armen=D
imorgon och pa torsdag blir precis lika trakiga, men pa Fredag sa har jag ingen skola(WOOHOO)
och jag, mamma och bror snackade om att aka till Kings Dominion pa Lordag men vi far se hur det blir med det.
Snackade med Coach i dag efter traningen, guud jag saknar Californinen och henne sjukt mycket nu...!!!

sitter och laser SHAPE Magazine , maste ju fa varsta Beach Body'n till sommarn i Cali!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0