Beach Bum

vaknade kl 7:30 i morse av att beas alarm gick av, tank dig att vakna av att nan skriker: WAKE UP, WAKE UP, WAAAAAAAKE UPPPPP!!!! gaah lite smatt irriterad blev jag men sen sa borjade jag asgarva!
drog till escondido och tranade dar i 3 timmar, dem hade test i den andra ishallen och Kelly klarade sitt senior freestyle=D
efter traningen sa akte vi hem, at lunch och sen sa drog vi till stranden.
den har gangen sa drankte jag mig sjalv i solkram sa nu brande jag mig inte:p
vattnet var asvarmt och vagorna var enorma! i love the ocean!

kom hem och bea och jordan drog direkt till poolen medans jag lag och kollade pa 90210 i sangen min.
Monique och Quatz stannade till och halsade pa ocksa



bea smyg fotade mig och Jor' i vattnet





MMmmmm, kanner att det luktar Pizza, antar att det betyder MIDDAG?!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0