Stay with me..

sitter i soffan hemma i Virginia igen..., SNYFT!

igar var sjukt roligt, bea tavlade kl 6:30 och vid 5 sa motte jag upp Julie utanfor, hon hade gjort en skylt som det stog GO BEA! you rock and we love you pa sa syster min ahde sin egna lilla hejarklack som bestog av Julie,Tiffany,hennes foreldrar, mig mfl.
jag tror seriost att jag var mer nervos an vad bea ,HAHAH
hon akte dock sjukt bra och bade jag och Jill var sjukt stolta over henne=D
efter tavlingen sa gick jag, syster och Julie runt i mallet, at middag pa Panda express och sen sa blev det glass pa Ben&Jerry's:p
kom hem vid 12 pa kvallen, jag packade och nannade.
vaknade vid 5 imorse och jIll skjutsade mig till flygplatsen...
borjade nastan grata nar vi sa hejda, ville verkligen inte aka, skulle ge allt for att fa stanna en extra dag.
kommer dock tillbaks om 6 veckor=D

nu sa ska jag ut och njuta  av vadret, det ar 30 grader ute och klockan ar 8 pa kvallen=D

Julie's masterverk

<3


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0