shes the girl that you love to hate

jag vet, jag vet, jag har varit jattedalig pa att uppdatera men jag har vart sjukt trott och jag har inte suttit vid datan i nastan 1 vecka=D
i mandags sa lag jag,jordan och syster vid poolen i 4 timmar, dom blev bruna och jag blev .......en aning rod?! ahahhaha jag ser ur som en krafta! ont gor det ocksa, i borjan sa kunde jag inte ens rora pa mig, blev snurrig hela tiden och made daligt, men nu ar det battre=) nasta gang sa far solskydds faktorn folja med!
Hade lektion med John i gar och hahah, det forsta han sa till mig var: sooo, felicia are you ready for me to kill you?
gaah, da sag jag ju fram i mot den halvtimmen! HAHA

Annars sa hart jag mest legat i sangen och last alla twilight bockerna, ar pa den 4de nu och jag borjade lasa den andra i mandags. DOM AR SJUKT BRA!
ska vanta pa bea att gora klart ett prov sen sa ska vi dra till gymmet

i mandags efter 4 timmar i solen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0