lite irriterad

blir sa himla sur nar folk inte kan vara glada for andras skull, ska alltid vara sa avundsjuka och sura,men kan dom inte bara vara glada istallet!?!?! grrr

nu nar jag har avreagerat mig lite sa kanner jag mig lite battre=)
Sitter i Escondido med Jordan och syster och tittar pa Chris som aker, han ar helt grym!
ska snart till.... nagonstans, har inte bestamt oss an men vi har typ 6 timmar att spendera sa vi har gott om tid.
nar vi vakande i morse sa va alla tre helt doda, vi snoozade i tio minuter och sen sa somnade jag och Jordan om medans bea fixade till sig haha.
gick till jacuzzin igar kvall efter traningen vilket var JATTESKONT!
nej nu sa ska jag ta en tupplur pa banken for mina ogon gar i kors!
\
smurf=D
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0