090422

har precis gjort klart mina science laxor och nu sa sitter jag och trostar syster for hennes data  har dott...hahah hon ar sa ledsen eftersom alla hennes bilder och sa kommer forsvinna..

igar nar vi kom hem sa gick vi till gymmet i en timma, och sen sa resen ava kvallen sa lag jag i sangen och "gjorde laxor" hah det blev inte sa mkt av men det ar tanken som raknas ellerhur:p

vi lag och solade igar


... sen sa somnade jag

streeetching

bea hittade mig i garderoben tidigt imorse

och nu sa sitter jag och pluggar........

XOXO


Kommentarer
Namn: Felicia

HIhi, aaa du ska se hur förvirrad jag är just nu.. Helt borta?! Undra vad de kan bero på... :P

2009-04-22 @ 20:17:37
URL: http://feliciadettner.devote.se
Namn: Paulina

aaaw,saknar dig också!!!

jag ska blogga så gott ja kan, börjar nog imorgom eller nått, för nu är det dags för mitt att krypa ner i sängen :)

älskar dig!!!

2009-04-24 @ 00:23:55
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0