im in diego bitch=D

sitter i esco och har precis kommit av isen, var bara jag och syster pa imorse men snart sa kommer Shizuka=D omg!!
traningen gick helt okej, gjorde mest kombinationer och steg , ska hoppa i eftermiddag med the general.

det har helgen har verkligen varit en oturs helg for mig, forst sa i lordags sa var det asmkt trafik inmot Baltimore sa jag missade planet med 1 minut, akte hem till Jimmy och Marika istallet , i love 'em!
vakande kl 5 i gar akte till flygplatsen IGEN men den har gangen sa var jag i tid:p
landade i San Diego kl 1 och Jill var sen sa jag satt ute i solen i 3 timmar och jag var sa dum sa jag satt med med min hogra halva av ansiktet riktat mot solen i TRE timmar sa halva mitt ansikte ar ROTT!!!!! och sen sa hade jag en t-shirt pa mig sa nu har jag en farmers tan... AHAH
nej nu sa ska jag ata lite och sen sa ska jag dra med Bea till Barns&nobles:)

Abbylicious<3

fetto:p

umm vad gor jag?!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0