Easter @ the Remierez'es

oj oj ojj jag vet inte ens vad jag ska borja med...
hmm, hela dagen har vart helt hysterisk.
vid 1 tiden sa tog vi med oss Abby till The Remierez's house, dar var hela familijen plus Eric och en marine.. seargeant something...
innan maten sa malde vi agg (en amerikans tradition) hah mina var ju snyggast!, sen sa satt vi och snackade med sergeant, Eric och Quantz, dom ska lara oss surfa=D

 pratade ocksa med Alicia och John under middagen och guud deras son Noah ar sa himla gullig!!!


iaf efter maten sa blev det egg hunting, Quantz och monique gomde massa agg i deras enorma tradgard som haller pa att byggas om sa det ar massa gropar och stolpar overallt,  vi fick vara i team 2 och 2 , en med bindel runt ogonen och den andra fick leda dem vid rosten for att hitta aggen, en del agg hade pengar och godis i dem, i slutet sa hade jag och och bea hela 32 dollar och MASSA godis:D
Alicia och Christa var sa himla tavlings inriktade sa dem holl pa att knuffas och skrika pa varandra, och stackars Austin ramlade ner for ett stup, MOHAHA.
sen sa blev det agg kastning, dem som vann fick 20 dollar, hmm jag och syster forlorade stort, men allt slutade med att alla aggade Austin! hahahhahahah

den var nog den roligaste pasken jag nagonsin haft!

deras nya chihuahua Frijolito (little bean) han vager 3 pounds!

nagra agg som vi malade=D

nu sa maste jag sova, ska upp tidigt for traning i Escondido imorgon!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0