090402

short update:
hade exams i 5 timmar idag, englska och geografi, deadboring, men som tur va sa satt Tanner bakom mig ibada klasserna, och med honom sa kan man inte sluta skratta:D
kom hem vid 12, tittade pa maurys och gjorde laxor, trana ,laxor och just nu sa kollar jag pa Hells kitchen medans jag bleker mina tander:p.
imorgon sa ser min dag likadan ut, 5 timmars exam, traning och laxor, ajuste jag maste packa oxa!
pratade med sister igar, stackarn hon ar sjuk.. glomde laddaren till sin mobil ocksa sa den far jag inte glomma att ta med
nej nu sa ska jag fortsatta med laxor sa jag slipper gora sa mkt i Cali:D


fina tander ellerhur:p

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0