Things get better!

Hola senoritas:D
kan inte saga att jag har haft varldens basta dag,
 fick tbx mitt NO prov, det var val helt okej, sen sa fick jag oxa bx geografi provet... vettefan vad jag tankte med nar jag gjorde det, assa hur kan man missa JATTESTORA bokstaver som sager exakt vad man ska gora, men nej lilla jag ska inte folja instruktionerna, vafan, aja jag far val kampa mej uppat tillsamans med mitt betyg...
 SEN, sa fick jag inte varldens basta nyhet pa lunchen men det gar nog over:D
AJA nu ska jag faktiskt sluta klaga:)

har varit hemma ett tag eftersom jag inte tranade idag, jag hade sju stycken laxor som jag behover lamna in i morgon sa Jill och Mami tyckte att jag skulle stanna hemma, GAAHH, skolan dodar mej verkligen, sa har har jag sutttit i ca 3.5 timmar och bara pluggat och pluggat, det kandes som det aldrig skulle ta slut, men det gjorde det visst:p
pa idrotten sa fick vi springa 2 km kl atta pa morGONEN, var inte helt vaken men jag och Courtney var dem forsta tjejerna in:-)


PLUGGA!

See yah<33

Kommentarer
Namn: P

ojdå , de låter inte så kul xD hahah

saaknar och älskar dejj enormt mkt gumman !<3

2008-09-10 @ 20:14:00

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0