The big apple

Hejsan mina små läsare. Snart ska jag gå och lägga mig efter en fart fylld dag med massa roliga saker.

Började med morgon träning vid 6 som gick bra, tränade program och piruetter med Bea. Efter träningen åkte vi till Walmart och sen till skolan. Det var spirit day idag vilket betyder att hela skolan har på sig skolans färger, och det är fotbolls och basket matcher. Skrek så mycket att jag nästan tappade rösten, Amanda tyckte jag lät som scooby-doo :P HAHA. Vi sprayade håret grönt och guldigt (skolans färger) SKITKUL!
Efter skolan åkte vi raka vägen till NYC, tog ett tag men jag överlevde den 6 timmars resan med att SMS:a med Courtney. Tillslut var vi framme i the big apple. När vi kom fram checkade vi in och fick cookies av värsta bögen, men han var rolig och snäll. Vi bor på värsta hotellet mitt på broadway (time square) på 16e våningen i en svit. Det är 43 våningar och har värsta utsikten över NYC, nice huh? Sen tvättade jag av den gröna färgen innan vi gick ut på stan. Vi gick runt i olika affärer bland annat M&M world. Sen blev det käk på sbarro, efter det gick vi runt lite och sedan hem.
Sen dess har jag pluggat lite spanska och engelska och nu blir det sängdags. Men vi ses i morgon med bloggning från NYC.


Jag på träningen i morse...


Jag har precis tvättat av all gröna färg ...


We like the view :)


Olala, kärlek vid första ögonkastet.


Chokladmonstret 


Långben pluggar, när hot dog sitter vid datorn :)


Från vårat hotell fönster

natti natti...

See yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0