Rubriksbrist...

halla, har en rubriksbrist:D tahha, whatever!
Idag sa tog sommaren slut och nu ar det host, visst ar det trist! fast i och forsej sa har det valdigt varmt har:D
ska snart ner till koket och ata Nachos till middag, och sen  sa maste jag val vika min gigantiska hog av tvatt som har legat i tvattstugan i ...?! jag vet inte hur lange:D


skolan gick faktiskt bra idag, hade  otroligt  ont i huvvet nar jag kom till ishallen sa Cleo's mamma gav mej ett halvskummt gron/vitt piller som verkligen hjalpte och sen sa sprang hon i vag till Panera och kopte varmt gront tea till mej<3 hon ar sa himla underbar!
traningen gick faktiskt kanska hyfsat, landade min 2lutz i korta och sen efter ett tag sa fick jag ont i ryggen, igen...
sa syster tvingade av mej isen <3


imorron sa blir det en ganska soft dag
Idrott
Bild
Spanska
NO
Geografi prov
Engelska
Matte
Traning<33
SOVA!!(Zzzzz)

heh kraftor!

see yah<33


Kommentarer
Namn: natalie

oj är du o bea tvillingar?

2008-09-24 @ 09:57:49
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0