Packningstajm!

hejsan alla glada(och sura)
har precis packat KLART for NY resan i morgon:D
Ska bli sa himla kul att komma dit igen, har inte varit dar pa tva ar, sa det blir spannade!
sen sa har ju jag och syster suttit pa kontoret och pluggat tsm, hahah stackarn behover lara sej om hur jorden skapdes?!, vem fan vet inte hur alla dem historierna gar?!
jag har gjort 4 sidor i min workbook for NO:n, sa javla trakigt att lara sej om "velocity" "gravity" och "acceleration"
blir sa javla trott pa dem orden assa!
sen sa fick jag mina betyg idag, eller assa jag fick veta hur jag ligger till och dem var val helt OK


ahaha jag fick ett IG pa ett prov i geografi, fraga mej inte hur, men pa ngt satt sa gjorde jag ngt helt annat an vad jag skulle ha gjort sa jag skrev upp alla sjoar och berg i varlden istallet for Land!
HAHAH, jag suger


Lika som bar?

see yah<33


Kommentarer
Namn: Ellen

Men dom va ju faktiskt lite lika.. Har inte tänkt på det förut! =)

2008-09-26 @ 20:42:09
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0