pa jakt efter converse!

hejsan pa dej<3

har faktiskt precis kommit hem och nu sa maste jag gora mer laxor och sen sa ska jag sussa, har lurat i mamma att jag har sa manga laxor att hon och jag maste sitta uppe lange sa imorgon sa blir det skjuts till skolan istallet for den jakla iskalla skolbussen:-0
TACK MAMMA!
imorse sa blev det morgontraning och sen sa skolan, bada gick faktiskt ganska bra for en gang skull:-)
 mammasne hamtade mej och sen sa blev det lunch och sen snabbt till ishallen i Dale City, traningen gick sa dar och efter sa gick jag, beril jill, syster, mamma, och Cj till Potomac mills pa jakt efter korta vita converse till mej och Beril behpvde gora en sista shopping runda innan hon aker hem pa fredag, KOMMER SAKNA HENNE SA MKT<33
motte upp Joel pa Kobe's och dar sa blev det en smarrig middag


, kopte trojan idag och detta ska jag ha pa mej imorron:D, lite sne bara:P

lagger ut bilder pa Kobe's imorron
see yah<33

Kommentarer
Namn: Mami

Sa det blir shopping ikvall..Kanner jag dig ratt kommer du slapa mig igenom alla affarer tills du hittar dina skor...:-)

2008-09-11 @ 20:03:16
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: Anonym

Vad söt du e gumman ! :) men de visste vi ju redan ;)

ssaaaknar deej / er massssor </3 :(

2008-09-11 @ 22:30:11
Namn: fellie

anonym: hehe tack sa Mkt, nasta gang sa kan u juh lamna namn oxa:D

2008-09-12 @ 03:27:09
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0