Outback

halloj folket!
har precis kommit upp fran koket eter en halvtimmas pluggande+laxor,BLAA!'
hade tidig morrontraning idag, sa da gjorde vi det mesta av mitt langprogram, ar inte riktigt klart men det ska fixas imorgon...
skolan gick OK, hade tre prov(spanska,matte,engelska) och sen sa blev det traning, vilket gick BLAA igen:-) iborjan gick det sisadar men sen sa tog jag mej i kragen:p eller at minstonde ett tag innan jag ramlade i en "twizzel" och slog i ryggen och svanskotan sa nu ser jag ut som en gammal tant  nar jag gar:D HIHI

sen sa var det juh mammas och Joels 1-arsdag sen deras brollop sa middag blev det pa Outback steakhouse, Yummie..

nar nu ska jag sussa, ska upp tidit imorron, poss poss

snygging pa outbacks toalett:D

<3 for dom!

"kvallens outfit" :-)

Heting:D
det var allt
see yah<33

Kommentarer
Namn: En hängiven läsare

Kanonfin blogg

2008-09-16 @ 18:11:42
Namn: P

haha gillar bilderna från toaletten :P så söta mina små älsklingar :P

saaknar deej för mkt nu , så nu kmr ja :D <3

2008-09-16 @ 19:51:46
Namn: felicia

hha a visst e dom:p

vad bra narda?

2008-09-17 @ 00:58:19
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: P

aa, haha:D

hm , ja vet inte riktigt (a) haha snaart..

2008-09-20 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0