Omigod,omigod u guys!

hej!
Hade inte orken for att blogga iger sa har kommer gardagen i korta drag:
vakande hyfsat tidigt och drog ut pa stan, Abercrombie var saklart forsta stoppet, det var 4 vaningar och i ingangen sa stog det en assnygg kille utan troja+att han hade 8 pack:)
och pa varje vaning sa stog det tjeer och shakade asset:)
sen sa tog vi en taxi till Fround Zero och dem ha ny borjat bygga upp World trade center pa nytt, sen sa drog vi till Century 21, vilket ar en grymt stor butik med typ 6 vaningar med bara  bra marken och det var otroligt billigt dar, kopte blandannat en bla tunika.
sen blev det lunch pa Baluchi's, en indisk restaurant
pa vagen hem sa stannade jag och bebe och kopte en vaska var, och sen sa blev det ugg's for mami och vans for mej:-)
sen sa gick vi pa Legally blonde musikalen, ahhah GRYMT ROLIG!
IS HE GAY OR EUROPEAN?!
middag blev det sedan pa olive garden dar vi stannde tills ett och sen blev det sangdags
NU:
har precis kommit ut fran en lang och harlIg dusch, 
kom hem for ca en timma sen och sen dess sa harc jag packat upp och gjort laxor!
dagen har varit asroligt, vi vaknade ca 10 och sen sa akte vi direkt till Madame tussaude, vilket var helt grymt roligt, att se all dockerna pa alla kandisar var jatte roligt, vi sag ocska sen 4-D film vilket var jatteroligt, det skvatte vatten i ansiktet, och det snoade, och sen sa blev man petad i ryggen, och jag var inte forberedd  sa jag skrek sa hogt som jag kunde ,sa hela salongen vande sej om, PINSAMT!
HAHA, sen sa blev det middag,lunch/middag pa hard rock cafe och sen sa drog det hemmat:'(
saknar NY!

pavag ut 

checkar ut

jag&Tyra Banks

WTF, vad har hant med Pitts fejja?!

Bea, den nasta Oprah?

Beyonce, och oss

USHER!

NEW YORK Fire department!,GAHHH(dreglar)

ja&madonna

george clooney(olikt)

jessica simpson och ngn ful sak!

MM

varldens basta michelle kwan!("can you make me a litte bit taller plz")

SPICE GIRLS

brittan!

snuggarna

Hugh Grant

ska upp om ca 4.5 timme och trana, sa nattinatti

See yah<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0