Just stand up!

tjenahoppsan!
 har varit hemma nu i ca 2 timmar och har kakat en underbart god pizza, med pepparioni vettu!
vakande vid kvart i fem och jag drog i vag till ishllen men jag somnade inte forens halv tolv sa mamma alt mej sova i bilden te pa parkeringen istallet for att trana,korde sendan till skolan och hade redovisning, mammsen och bebe hamtade mej vid tva och vi stannade pa SubWay, IGEN!!
traningen gick faktisk valdigt bra, men i och for sej sa jobbade vi min stegsekvens i 2 timmar:D
sedan da sa traffade vi drakttanten och hon ahde med sej Berils tva klanningar(JATTEFINA!)
och nu sa sitter jag har i mina mjukisklader och lyssnar pa varldens basta lat, namligen Just stand up! http://www.youtube.com/watch?v=Mr5mvNPyV1I
 ska snart hoppa in i duschen:))


mina mjukisar<3

see yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0