I'm Home!

iHola!

Jag kom hem for Ca 2 timmar sen och sen dess sa har jag fordrivigt min tid med att ata snickers glass och vara social med min dator:)
Hade ett NO prov idag som jag inte hade pluggat pa men det var anda ganska latt, sen sa var det juh bara att satta sej pa Skolbussen hemat, dar mottes jag av en sot liten Coco som var overlycklig och bebe som hade smarrat pa glass&choklad under dagen,jatteglad var hon ju oxa, eftersom hon ligger 11 pa"Mest aktiva listan",heheh
Nej! nu ska jag ga och lasa en bok pa 200 sidor som jag knappt har borjat pa:p den ska vara klar pa man. och sen sa ska jag ha ett prov pa den oxa, sa det ar bast att borja lasa nu, Ir?!


Nya byssor:')

Det star Cedar Lee pa dem oxa:-)(min skola)

me:-)

see yah<33


Kommentarer
Namn: Anonym

jättefin blogg!

2008-09-20 @ 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0