Hasta Luego?!

hej

vaknade i morse vid 6 och at en fullkorns bar till frulle, skyndade mej sen till Skolbussen som var SVINKALL, nan javel hade glomt att stanga fonstrerna i gar sa dem var oppna hela javla natten!!

aja, hade spanska prov idag, gick val helt ok, hade varldens roligaste geografi lektion med Taner och Kathryn idag, HAHAH har ALDRIG skrattat sa mkt i hela mitt liv!!!
sa dagen var val ganska bra, traningen gick sadar, Jag och Beril gick till Wal-Mart och kopte ngt att ata, vi var vralhungriga
, coco var hos veterinaren , det visade sej att lilla stackaren ar sjuk:'( hon har en bakterie i magen sa lite medicin blir det for henne dom narmsta dagarna,

har precis kommit hem och jag och syster var ute och matade hastarna nyss, sa nu blir det lite jobb pa mitt projekt och lite plugga lite for NO provet som jag har imorron:S

sa har sag lilla jag ut idah:D
see yah<33

Kommentarer
Namn: tussen

du vah jätte söt idag gumman !

saaknar dej <333

2008-09-05 @ 15:34:19
Namn: fellie

tack tussen<33

sakar dej mest!!

2008-09-05 @ 21:06:27
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0