Hasta la vista:-)

tjenare.

gick upp super tidigt redan vid kvart i fem pa MORGONEN for att ga och trana i ca 1.5 timma, Jill madde inte sa bra sa hon stannade hemma och sov, sa utan tranare blev det, var sa himla trott sa efter 1 timma och en kvart sa gick jag in i omkladningsrummet  till Beril och lade mej pa banken och tog en kort power-nap(NAJS!)

mami korde mej sdan till skolan och da hade jag 2 prov, efetr redan 1 VECKA och jag har ytterligare 3 prov pa torsdag och fredag...

hamtades vid tva tiden och vi tog en snabbis hem och jag kakade lite Fruit snacks och 2 organig Z bars(otroligt goda)
sen sa bar det av till traningen, som gick.....?! APDALIGT eller jag var riktigt trott och jag kunde inte fokusera riktigt sa jag hoppade ogel och axell i en halvtimma, och nu sa e vi hemma och vi har precis atit supergoda Enchiladas.

det var allt for i dag, nu sa ska jag plugga men forst sa maste jag hitta pa vilka klader jag ska ha imorrron:D



sa har ser min dag ut imorgon:

6:20 blir upphamtad av skolbussen
Idrott
Bild
Spanska
NO
Geografi
Lunch
Engelska
Matte
Traning!!!

see yah<33


Kommentarer
Namn: Bea

skitkorv

2008-09-04 @ 02:25:15
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0