Gossip Girl

hej pa er!

sitter har pa kontoret och svettas!, det ar verkligen saaa varmt bade inne och ute,
.jag och syster ville egentligen aka till poolen men ja antar att vi var for lata, for nu har jag suttit vid datan hela dagen och tittat pa 9 avsnitt av Gossip Girl!
annars har jag inte gjort sa mkt, pratade i telen med P i ca 45 minuter, saknar henne sa mkt<33, hon klagade pa mej att jag aldrig uppdaterar,har ingen aning om vad hon pratar om:) uppdaterar juh 3 ggr om dan!!!!

haha trakigt inlagg, jag vet men som sagt mitt liv ar TRAKIGT
see yah<33

Kommentarer
Namn: P

haha så de blev inte poolen :P

näe , vissa dagar bloggar du typ 1-2 ggr om dagen , du kan blogga typ 5 om dan ? :P

fast ja vet att du inte hinner de ibland , finns så mkt annat du måste göra (:

saaaknar deej såå enoormt mkt gumman ! <333

2008-09-15 @ 14:41:20
Namn: Felicia

napp inte poolen:'(

,njaee jag hinner verkligen inte iblasnd sa hinner jag ite ens att blogga en dag, det r darfor vettu!!



saknar dej mest<33

2008-09-16 @ 12:18:37
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: P

aah ja förstår , men blogga så mkt du kan iaf :P



saknar dej mest <333

2008-09-20 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0