Don't be "Ibne":-)

hejsna hoppsan allahopa:-)

kom hem for ca 2 timmar sen och gjorde massor av laxor... matte och NO,har ett projekt i NO som ska vara klart om en vecka och hade inte ens borjat sa det satt jag och jobbade pa ett tag, men nu har jag trottnat sa nu sitter jag har istallet!

skolan gick helt okej, borjade med att springa pa idrotten i lite smablott oklippt gras, ahha ganska jobbigt for mej eftersom jag har tappat all min kondition(AJJABAJA)
och nan gang i veckan sa ska vi springa 2 km klockan Tio i atta pa morronen, aghh komme inte palla, jag e sa himla morgontrott:-)
har tre prov denna vecka sa jag ska stenplugga eller iallafall dan innan....

mami hamtade mej efterskolan och hon hade pratat med min idrottslarare och Rektor sa jag far trana 6-8 pa Mandagar, onsdagar och fredagar , sa ingen idrott for mej:-) WIEEE, 

 annars sa hande det inte sa mkt, vi tranade pa mitt footwork i mitt korta och fixade lite i borjan sa jag far mer tid, 

nu sa sitter alskade mami lite halvfrustrerad och klipper min musik till mitt nya langa, det verkar inte ga sa bra sa henne t:D hahah 
see yah<33

Kommentarer
Namn: Mammi

Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkorv!!!!!!!!!!!!!!! Du ar saaaaaaaaaaaaaa sot!!!!!

2008-09-04 @ 02:26:17
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0