Där kommer juh "Kajsas" Mamma ifrån!:-)

tjena!
har ANTLIGEN gjort klart alla laxor for denna kvallen,(matte,NO,bild,engelska) och jag ar verkligen supertrott!

skolan gick okej,sprang 2 km pa idrotten och jag och Courtney kom in bland dem 5 forsta av 125:D, haha slog mitt banrekord:-)
 hade varldens magvark hela dagen, och sen vid lunchen blev det ju inte direkt battre for mej och Amanda!
haha, hon ar den roligaste personen jag nagonsin traffat!<33

traningen gick SUPER!, men i slutet sa hade jag fortfarande ont i ryggen:'(
 sen sa fick vi ett otroligt roligt samtal i bilen till ishallen! (MISS U!)

haha har ar en av mina bilder till bildlektionen(skulle rita av tte st burkar av mat:D)
See yah<33




Kommentarer
Namn: C h r i s t i n e -

Härligt :) Jo det är bara bra här också.

Händer det nått roligt idag då?

2008-09-24 @ 09:17:49
URL: http://christiinek.blogg.se/
Namn: Nitania

Svar: Fasen vad häftigt. Jag är lite imponerad av er måste jag säga. Coolt att ha åkt så länge! Vem av er är bäst då? ;)

2008-09-24 @ 10:31:48
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0