Chips,glass och stadning...

hejsan tontar!

jag och syster har precis kommit hem fran J&M,haha det var faktiskt ganska skont att komma hem till ett kliniskt rent hus, huset ar nastan alltid rent men mitt och systers rum ar en annan sak!,eheh
sa hela dagen har mest spenderats framfor datan och sen pa eftermiddan sa borjade jag och bea stada hustet, (och skrubba ner toaletten) BLAAA!

om ca 2.5 timmar sa kommer Mami och Joel hem fran Florida, onskar att jag oxa hade fatt folja med, men vi aker till NY pa fredag istallet, sa det blir kul!

imorgon sa blir det tidigt!, men kan inte vanta tils jag star pa isen igen, har inte tranat sen i torsdags:'(

puss

see yah<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0