About moi:-)

hejsan tankte lagga in lite fakta om mej sjalv:D

Mitt namn ar Felicia Erika Blom och ar 13 ar, 
jag bor i USA med min mamma och syster ,(bror&pappa bor i sverige), har har jag bott i ca 9 mander nu.
jag gar i 8:an i Cedar Lee Middle School(CLMS) och pa jag spenderar helst min tid pa ISEN!
Hobby:konstakning(har akt i ca 11 ar)
min favvofarg ar GRON!
 mina narmaste vanner heter:Courtney,Amanda och Paulina(Tussen)
min absoluta alskliing har juh min lilla yorkie valp vid namn Coco<33

ja det var val det!!

see yah<33


Kommentarer
Namn: Ellen

Jag trodde att du va äldre än 13! Men du fyller 14 i år va!? Isånt fall är vi lika gamla.. Hihi. =)

2008-09-20 @ 23:11:11
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0