1 September....

halloj, ja nu ar det september, ah fyfan snart ar vintern har igen , aret har verkligen gatt sa himla fort:-)vill ha mera sommar!!!
aja nu ska jag sluta klaga
har varit hemma i ungefar 2 timmar nu och at en jattsmarrig middag, ska egentligen ga och lagga mej snart men maste blogga och gora nagra styrkeovningar som Jill bad oss att gora.

idag sa vaknade jag vid 10:40 och jag satte mej gensat vid datan(ITS MY LIFE) 
vid kvart i tre sa ringde mamma oss som var ute och red och sa att Jill skulle komma for att hamta oss om en halvtimma,jag som satt i min pyjamas och inte hade atit lunch fick lite smapanik, men vi hann
traningen gick verkligen jattebra och efter det sa gick vi med jill till DSW, alskar skooor!!, hittade ett pat T.Hilfiger skor till Beril, 
sen sa handlade vi mat pa Wal-Mart och nu sa e vi hemma, 

trakigt inlagg jag vet men men 
see yah<33

Kommentarer
Namn: Mamma

Vada vinter...Det ar ju fortfarande over 30 grader varmt ute!!!!!

2008-09-02 @ 15:36:21
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: tussen

felli , du ska inte klaga på vinter .. i sverige är de typ snart vinter men inte i usa !

misss u !!!<333

2008-09-03 @ 21:53:12
Namn: fellie

hahah joo vafan det ar juh nastan December!!!!!



alskar dej tussen

2008-09-05 @ 02:48:53
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0