yrvaken:S

HEJ
har preci stigit upp ur min urskona sang.. ar verkligen jattetrott ,vill egentligen sova langre men jag vacktes av telefonen!!!
 sen dess sa har jag fixat och trixat i huset, fyllde pa alla matskalar till djuren, gick ut med Coco etc.. faktiskt ganska stolt:p ahahah,men i allafall , nu sitter  jag och syster och  gapskrattar at en fejkblogg som haller pa att ljuga om sitt liv, typ som "jag ar sveriges paris hilton" och  "a pa sondag sa modellerar jag at en norsk tidning eftersom dem vill veta hur det ar att vara som paris hilton"  hah dom ar 93:or haha sa javla tontigt (girlsdiary.blogg.se)

igar sa gick jag och bea pa bio, vi sag Beverly Hills Chihuahua, ahahh asrolig:)
traffade oxa katie, Cami och emily dar:p
nej nu ska jag ata frulle och sen ut for att mata hastarna och sen sa blir det plugg  BLAAAA1


ME:D
See yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0