What have u been smoking?!

Tjalla!
sitter har och har skittrakigt, har precis kommit hem efter en lang dag, borjade med skolan som gick helt ok, sen sa blev det traning+ fys som gick toppen, sen sa blev det lite shopping pa TjMaxx, 
for mej sa blev det ett par jeans fran Forever 21 och en bla fleecetroja for traningen.
dagen avslutades med en Smoothie fran TSC(middag)
nej nu sa ska nog hoppa in i duschen och sen blir det sangdags:p
ehheh

Tranings dags

Fys..?!

Strechning i solskenet

Alskliing ligger och sover vid mina fotter<3

 jag saknar dem tiderna<3

see yah<33

Kommentarer
Namn: anna

Jag med <33

2008-10-03 @ 14:23:39
URL: http://annahallgren.blogg.se/
Namn: Nina B

Hej Felicia..oj vad du har vuxit sedan jag såg dig sist och det var ju ett tag sedan,förstår att du mår bra och trivs i USA läser din & Beas blogg varje dag för att höra er berätta om eran dag och hur det går med eran konståkning.När skall ni börja tävla?Hur är det att gå i skolan i USA om du gemför med Sverige.Vilken söt hund du har och mycket fina hästar.Hälsa mamma ..Kram Nina Björklund

2008-10-03 @ 21:46:00
Namn: Nina B

måste tillägga att ni var söta du & Anna vill se mer foton//Nina B

2008-10-03 @ 21:47:25
Namn: felicia

svar: Hej Nina!

ja jag mar jattebra:) hoppas du oxa gor det, skolan gar toppen jag har redan tavlat ca 5 ggr sen jag flyttade hit, tavlingarna gar aret runt sa det finns ingen direkt tavlingsasong:)

halskar fia<3

Kram

2008-10-04 @ 05:21:23
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0