SAKNAR DEJ<3

hej
just nu sa sitter jag och bebe uppe pa kontoret och snackar om hur blasta vissa konstakare e' (Kostner):D medans vi undviker "Kajsa", usch vad hon ar jobbig idag:p

 syster vackte mig vid 1 sa  idag sa fick jag min efterlangtade sovmorgon! :D
snackade med Amanda och court hela eftermidaggen och sen vid 5 sa akte vid till ngt "redneck" stalle eftersom joel hade hort att dom hade bra mat dar men nar vi kom dit sa var det som ett stort himla skamt!, massa gamla manniskor och det stank gammalt och rutten fisk, BLA, kan saga att jag inte at fisken som blev serverad,HAHA akte till Five guys for att fa riktig middag, deras cheeseburgare och pommes ar BAST! lol

upptackte en kommentar som Beril skickade<3 saknar henne sa mkt!!!
nej nu sa ska jag hoppa in i duchen.
MISS U BERIL!<33

See yah<33


Kommentarer
Namn: Freddie

ja visst av bilden fin? ;) ni är såå söta! =)

SAKNAR DIG!<3

2008-10-26 @ 12:07:27
URL: http://freddisen.blogg.se/
Namn: Anonym

ı mıss u 2:(

2008-11-05 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0